середу, 11 лютого 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія

Модуль "Формуюче оцінювання в проектному навчанні" допоміг мені познайомитися з процесом планування вивчення обраної теми, виходячи з вимог державних стандартів та навчальних програм. Вважаю, що вправа 1 допомогла мені правильно обрати форми оцінювання проектної діяльності. Зацікавили поради відносно спонукання учнів до самоспрямування та співробітництва у навчанні.
Цінними для мене стали рекомендації по залученню учнів до процесу оцінювання. Мені найкраще вдалося розуміння принципів, за якими створюється презентація основних  ідей вивчення теми. Хотілося б краще відпрацювати процес створення гіперпосилань.
Опрацювавши матеріали модуля № 4, засвоїла його головні ідеї, які зрозуміло викладені у вправі 5, крок 2. Модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар